Vores familie

Vores familie

mandag den 23. september 2013

Weekend

Det er været en stille og rolig weekend og dog.....

Fik en super træls nyhed fredag aften mere om den komme senere når jeg har været til møde...

De 2 store har været på togtur til Frederikshavn med deres mormor og kusine og har rigtigt hygget sig




Og så blev jeg anbefalet en fantastisk APP der hedder Reshopper.

Beskrivelse reshopper er den nye lokale markedsplads for børnefamilier, hvor du kan købe og sælge brugte børneting direkte fra mobilen - nemt og hurtigt.

Tilføj en vare på mobilen på under 1 min

Tjen penge på at sælge de gode ting, som i ikke længere bruger

Nemt overblik på mobilen over brugte vare i nærheden af dig

Se varen hos naboen inden køb, og spar besværet med posthuset

Det er gratis, ingen skjulte omkostninger, abonnement eller bindinger

Alle de ting jeg allerede har til salg og det fungere bare.



Og så lige et par billeder fra i morges hvor jeg afleverede Jeanelle i dp og Jamie i Børnehave





Ingen kommentarer:

Send en kommentar