Vores familie

Vores familie

torsdag den 19. september 2013

Lang tid siden sidst

Ja der er gået et stykke tid siden sidst, og meget er sket.
Jeg er blevet godkendt som privat dagplejer en stor drøm, vi har været i Legoland og Fårup sommerland.

Jeg har forelsket mig big time i den her smuksak

 Det ville være fantastisk at kører med de 2 små på 5 og 1 år i den de vil elske det, Jamie for hajen og Jeanelle bare for at komme ud at kører for det elsker hun.
Den kan købes her: http://www.triobike.dk/

Den koster lidt, men er sikker på den er det hele værd og når pengene en dag er til det skal vi helt sikkert have en :) Jeg synes det er ok at være kritisk og kun vil have det bedste hvor sikkerheden er i top. Jeg kan nemlig bedst lide når man har sine børn foran hvor man kan se dem, i stedet for hvor de er i en vogn bagved.
Det er jo fedt at læse på deres hjemmeside at cyklen er udviklet i tæt samarbejde med forbrugerstyrelsen, det giver jo bare mere tryghed for mig som køber og forbruger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar