Vores familie

Vores familie

onsdag den 25. september 2013

Ja jeg skrev tidligere jeg ville skrive om det møde vi var til og det gik ikke som håbet vores søns træner er blevet fyret øv øv øv alle vores børn er meget ulykkelige :(
Men i respekt for den nye træner vil jeg ikke på dette tidspunkt gå i yderligere detaljer ligenu...

Billeder fra den sidste træning med deres træner




Og så har jeg vundet en konkurrence jeg har vundet en stegepande fra Raadvad en  Raadvad Rotissér NOH pande som
er udstyret med den nyeste innovative teknologi til aluminiumsstegepander til induktionszoner. NOH-teknologien forhindrer panden i at varme op til over 230° C på de lynhurtige induktionszoner. Derfor kan pandens belægning ikke beskadiges grundet overophedning, og fedtstoffer kan ikke forkulle og antænde. Resultatet er markant forbedret levetid på panden, især på belægningen, samt sundere og bedre stegning end på almindelige stegepander. NOH-teknologien kan kun udnyttes på induktionszoner.
 

Er det ikke fedt selvlysende maling det skal da helt sikkert prøves overvejer om jeg skal lave en himmel på min datteres værelse med planeter og stjerner efter jul tror det vil være rigtigt fedt og hun vil synes det er fantastisk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar